4 buçuk aylik bebeğimin 2 gündür salyası aşırı arttı ve ateşleniyor elini hep ağzına götürüp götürüp ağlıyor .Baktım üst damağıdamağında iki tane mercimek gibi kabarmış diştir diye düşünüyorum doktor grip olmuş diş için erken dedi ama var mi önerileriniz.Tetagil aldım calpol de veriyorum çocuk ne uyuyor ne emiyor mahvoldu yavrum