Tuugche Bebeğim 4,5 aylık hasta değil hırıltısı yok burnu tıkanık değil ama sesi kısılıyor:( şiddetli ağlaması da yok neden böyle fikri olan var mıdır hanımlar
Xwoman Tuugche eger cok bağırıyorsa kisiliyordur benim bebegimde kendi kendine oynarken o aylarda bağırıyordu. Sonra kisiliyordu sesi
Bendeanneoldum Tuugche bizimdi öyleydi hiç bişeyi yok sadece sesi kısılıyodu acile götrdm hırıltı varmış döşünde hava verdik 3 gün öyle düzeldi
Deletedmom73 Tuugche üsütmüştür o zaman sürekli olsa bi kalp damar doktoruna götür dicektim. Gecer insallah tez zamanda
Tuugche Aslında bugün doktora götürdüm net bir şey demedi nezle gibi dedi ama ne akıntı ne tıkanıklık bir şey yok biraz sabredeceğiz bakalım. Teşekkür ederim