Kızlar selam kaka ve ferrum damla lekesi hakkında post açmıştım. Ben deterjan olarak unı baby kullanıyorum otuz derecede yıkıyorum ama çıkmamıştı. Daha sonra yine unı babyle çitileyim dedim çeşmedeki sıcak suyla hiç leke kalmadı. Üstelik taze leke değillerdi. Fikir olsun istedim sizlere de 😍