Merhaba kizlar yeni doğum yaptım 10 günlük bebeğim diksilerim dıştan attı kaba etimdeki açıldı acile gittim doktor baktı ve dediki bu tekrar dikiş tutmaz kendi kendine tutar dedi ama açık baya bu şekilde olup dikiş yerleri kendi kendine kaynadimi başına gelen varmı çok korkuyorum tuvalete gidemiyorum