Deletedmom0380 aynen öyle zaten bebekler biraz daha büyüyünce hareketlendikleri için olanda gidiyor. Rabbim başka dert vermesin. Tam gelişim aşamasında bebeğinizi mahrum etmeyin. Sonra Allah göstermesin gelişim geriliği falan olur siz uğraşırsınız. Ha bide şunu söyleyim benim bebeğim acayip yiyen bi bebekti 1 haftaya kadar. İlk doğduğu ay 120 cc falan yerdi 2 saatte bir. Şu anda 3-4 saatte bir 110 falan anca yiyor. Git gide zaten kendileri azaltıyorlar. Biraz uzun oldu kusura bakmayın