Kızlar normal dogum yaptım 12 gün oldu dikişim yanlış dikildiği için uyuyarak tekrar diktiker uyandıgımda aşırı agrı vardı sonrasında Dr geldi ve makatıma tampon yaptıklarını söyledi yani bi buçuk metre feln gazlı bez tıkmışlardı başına böyle bişey gelen varmı niye böyle bişey yapıldı sizce ? Dünde dogumdan sonra ilk defa büyük tuvaletimi yaparken zorlandım sanki jilet çıkarıyorum ordan öyle bir acıydı şuan popomun üzerine oturamıyorum dikişlerimdem daha çok acıyor 🥺🥺 herkesin başına geldimi bu acı birtek benmi yaşıyorum yoksa🥺🥺