Biseyleri yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Oğlum 14 aylik sabah uyanınca 8 9 gibi 5 ölçek mama veriyorum ilk önce . Mesela bugün yediklerini söyleyeyim. Saat 11 gibi kahvaltısını yapıyor. 12 de tekrar uyur saat 1 e kadar. Öğlen 1 de biber dolması ve yoğurt yedirdim ama az yedi o yüzden tekrar saat 2 de tarhana çorbası yedirdim arkasından yarım şeftali yedi. 4 te uyudu şuan uyanınca irmikli meyveli muhallebi yapar yediririm. Akşam 7 8 gibi bizimle de yemek yer. Saat 9 10 gibi tekrar 5 ölçek mama veririm uyur. Acaba fazla mı veriyorum kaç saatte bir vermem lazım sürekli açmış gibi hissediyorum