Benim oğlumda 10 buçuk aylık kusma ates var dünden beri istanbuldayiz bir eğitim araştırma Hastanesi’ne gittik akşam vaktiydi 7 yaş altı çocuklarda bakiyorlardi resmen tıklım tıklımdi önümüzde 66 kişi vardı ve 2 saat bekledik sıra hic ilerlemiyor çocuk mafoldu. 3 özel hastaneyi aradım 4 yas altı bebeklere bakmiyorlarmis çocuk doktorları yokmuş. Eve geldik bebeğim gece daha kötü oldu götürdük ve saatlerce hastanede surunduk kan aldılar 5 yerini deldiler serum için damar yolu bile acamadiilar. Sabahı ilk işim kendi doktoruna götürdüm özel de orda serum ilac derken bebeğimin gözü açıldı resmen. Aşırı bir hastalık salgın var ve devlet hastaneleri İstanbul da özellikle çok kötü