elif2424 2 saatte bir emzirmen lazım. Benim bebeğim de aynısını yapıyordu. Uyandırmak için burnunu sıkıyordum hala da uyannazsa ayağının altina vuruyordum. Doktorlar da ayağının altina vuruyor. Enerken de yursa emmezse işaret parmağınızla çenesine dokunun o sekilde uyanıp emmeye devam eder