YK_ bprensimmm 4.ay kontrolünde mi 58 çıktı yoksa siz tahminen hala aynı 58 mi diyorsunuz bence normal değil hemşireniz ne dedi bizim de 3 ay kontrolünde 61 di 4 ay 1 hafta aşı zamanı 66 olmuş 2 3 cm uzaması lazım diye biliyorum
Selelay bprensimmm bence boyu çok doğru ölçemiyorlar çünkü bebek sabit dümdüz durmuyor ki o masada🤷🏼♀️ Bi iki cm kesin oynuyor, bi sorun olsa söylerlerdi sıkmayın canınızı🙋🏼
MeltemErgn bprensimmm 1ayda 1cm uzamıs bizimkide biraz kısa gibi ama babası cok uzun büyüynce uzarlar inşallah☺️
Mehtaptvz bprensimmm ben normal olduğunu dusunuyorum belki kilo aliyordur boya degil her ay fix 3-5 cm uzamayabilir persentil degerleri iyiyse bence sikinti yoktur
bprensimmm YK_ hayir ben evde ölçüyorum 🤣 3 ayda 58 dedi eve geldim ölçtüm 58 di aynı cikti smi 1 hafta ve kontrole herkes diyi uzamamış falab diye dedim bidaha ölçeyim iyice sabitliyorum dogru olcutuhume eminim aynı 58 😥
bprensimmm Selelay insalh ben çok uzun degilim ideal boy ama baba tarafımız uzun bizimde ınsalh uzarlar 😃çok şükür bi sıkıntımız yok canları sag olsun uzarlar ama ana yüreği işte 🤣🤣
deletedmom4842 bprensimmm Evde kendiniz boşuna ölçmeyin aynı çıktı deseniz bile fark olur ayrıca genetik olabilir.