Oguzunannes biz de mamayı 1. Ayda bıraktık, ben aktif olarak emmesime bakıyordum, yaklaşık 15 dk her iki memeyi de aktif emziriyordum, kilo takibi yaptim günlük ortalama 30 grdan 10 günde bir tarttim bebegimi kilo alimi gayet iyiydi o sekilde bıraktım, bazen az emdiğinde sagdigim sütü veriyordum mama niyetine hala veriyorum bazen