Elenor17 bu alerji konusu o kadar karmaşık ki. Benimde çok gazlıydı bebeğim bir gün Mukuslu kaka geldi hemen alerji testi yapıldı ve teste göre yüzde yüz süt ürünleri alerjisi vardı. 2 ay alerji maması, bana ağır diyet yaptım ama bebeğimin gazı geçmedi mukusu geçti. Sonra bir gün artık dayanamadım oturdum yoğurt yedin ağlayarak kesin mukus gelecek diye bı baktım hiç bişey yok. Hemen doktora yazdim gel test ver dedi dedim hocam alerji mamasini doğru düzgün içmiyor sütüm azaldı doğru düzgün beslenemedigim için kilo alımı yavaşladı normal mama deneyelim mi dedim yok sen bekle gel bana test ver diye tutturdu. İki gun bekledim alerji belirtisi yoktu, bu sefer süt içtim peynir yedim yine belirti yok. Sonra normal mama verdim hala bı tepki yok. Doktora durumu anlattım mesaj attim hala bana diyor ki gel test ver bakalım diyorum hocam çocuğun hiç birşeyi yok zaten 2ayda 600gr aldı kilo alımı durdu ne yapacağız bişey olmaz diyor ki bebeğim prematüre bebek kilo alımı önemli yanı. İşin özeti nasıl oldu bilmiyorum ama testte değer çok yüksek çıkmıştı belki anlık bı yükselisti. Doktorun dediğine göre en erken 8ayinda geçerdi ama 3 aylık başladığımız alerji serüveni 5.ayda benim kesfetmemle bitti yoksa boşu boşuna diyet yapmaya devam edecektim. Amacı 700 lira muayene, 2.500₺ te test parası almaktı sanırım bilmiyorum ama en ufak bir sorunda muayeneye gel diyip duruyordu iyi ki bıraktım o doktoru
En ufak şüpheniz varsa mutlaka başka doktora gidip test yaptırın ama o teste de güven olmuyor bende görüldüğü üzere. Bende sadece gaitadan bakıldı keşke kandan da bakılmasını isteseydim keşke başka doktora gitseydin dedim. İ sıralar neme reddi yaşadım ve bebeğimi geri döndüremedim, biberon reddi oldu alerji mamasini sevmediği için zar zor biberona cevirebildim sütüm kesildi sinirden stresten.
Allah doktorun da iyisini bilinçlisini versin