Dmtt06 Kızlar 7 aylık kızıma kışlık alışveriş yapacağım aldığınız beğendiğiniz şeyleri paylaşırmısınız hem ev hem dışarı giyimi olarak ben bir türlü seçemiyorum
GlgnOlgun Lcw uygulamadan güzel indirim veriyor bazen. Yada outletlerde de uygun fiyat oluyor. Ben yazın başında almıştm kışlıkları daha uygundu o zamn şimdi fiyatlar uçmuş resmen