cansu0655 Kızlar ben kizima sma confort 1 kullanıyorum 23 gunluguz ama oturduğum yerde hep sma optipro var kullananlar yorum yapabilirler mi acaba hangisini tercih ediyorlar neden
[silindi] cansu0655 Gazlı bir bebek olduğu için comfort tercih etmiştim, ama bulması hem zor hemde kabız yaptı. Optiproya geçtim, gaz sorununu damla ile çözdüm. Kabızlık ortadan kalktı.
Binnur_cam cansu0655 yemin ediyorum aynı senin gibi problemim vardı bulamıyodum deneyim nolucakki dedim hayatımın hatası ! Çocuğun kakasının rengi kıvamı değişti birde aşırı gaz yaptı 800 gram aldığım mamayı 3. Sefer kullanımda bıraktım comfort döndüm…
Cisemcagan17 cansu0655 golden goat kullanıyorum keçi sütlü bir mama 3 buçuk ayligiz hip sma aptamil bebelac bebevita hepsini kullandim bebem en çok bunda memnun kaldi