Merhaba sevgili anneler ❣️ Bugün 4. Ayımız aşılarımızı olduk çok huzursuzlandı calpol verdim iki defa ama şuan uyurken çok hızlı nefes alıyor ııh ııh diye arada ses çıkarıyor ateşi hiç yok ama neden böyle oldu korkuyorum başına gelen var mı🤦🏻♀️ Bir de sağlık ocağında hemşire bana kan ilacını mandalina portakal suyuna damlat içir ek gıdaya geç demiyorum ama böyle daha etkili bişey olmaz dedi yapan var mı aranızda doktor kontrolümüz 12 aralıkta Önceden sizlere sormak istedim 🙏😇