merhaba arkadaslar, yarin gece istanbuldan antalyaya dogru yola cikacagiz.
tecrübeli annelerden fikir istiyorum :) malum bir yas bebekle araba yolculugu zor o yüzden uyumasi acisindan geceyi tercih ettim. uykusu boyunca oto koltugunda durmasinda zarar varmidir acaba? siz neler yaptiniz? arabanin koltugunada yatirasim gelmiyp ben uyursam düser diye.