Trklg Merhaba, dün oğlum 1 yaş aşısından sonra aşırı huzursuz davranmaya başladı. Sürekli ağlıyor, kucaktan inmiyor, emdiği zaman bırakmak istemiyor. Yaşayan var mı?
Trklg Neden böyle oluyor acaba ya. Bazen diyorum bu aşılar da bişey mi var nasıl bu kadar etkiliyor. Hasta olunca bile böyle olmamıştı çocuk