Sabah 7 civarı uyanır. Uyanınca 120-150 ml mama.
9 bucukta uyur 11 e doğru uyanır. Uyanınca kahvaltısını yapar. Yumurta sarısı, labne, pekmez, meyve gibi şeyler yer.
3 e doğru 150 ml mama içer
6 gibi de akşam yemeğine otururuz. Sebze püresi, patates, kabak gibi. Ya da çorba.
9 bucukta 120 ml mama ve uykuya geçiş.
Gece 2 de kalkar yine mama içer.
Bizim rutinimiz aşağı yukarı böyle. Ek gıda konusunda çok iştahlı değil. Oyunla vs yedirmeye çalışıyoruz.
Sizin yeme rutininiz nasıl, ben de merak ediyorum aslında eksiklerim var mı diye?