Değişiyor ki belli olmaz bende geçen yıl okullar açıldıktan sonra e devletten başvurmuştum ve bizim ilçedeki meb elden belgede istiyor onlarıda vermedim süresi dolduğu için sadece e devletten beni 1. Dönemin bitmesine 3 hafta kala aradılar öğretmen görevlendirme alıp gitmiş 2. Dönemde aldı o şekilde görev yaptım 6 ay