Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ayını doldurdu Bir hafta önce boğaz enfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullandı iyileşti dedim 3-4 gün çok iyiydi sonra tekrardan bir burun tıkanıklığı ve hapşırma başladı doktora götürdüm geniz akıntısı var alerjik dedi Damla verdi şurup verdi bol bol burnunu fizyolojik serum ile açıyorum ama yine tıkanıyor sizce ne zaman geçer ne yapmam gerekiyor yardım eder misiniz