neslihann1 Arkadaslar bebegim 9 aylık gece cok sık uyanmaya basladi istah sifir en sevdigi seyleri bile yemiyor henüz dis de cikarmadi benzer durumu yasayan var mi veya bir önerisi olan istah icin
KayraVeAnnesi_06 neslihann1 Benim bebeğiminde yeni çıktı ama iştah bizde de yok maalesef özenip herşeyi ona özel yapıyırum ama yemiyor