Emzirirken hamile kaldım 3 ay emzirdim oğlum şu an 11 aylık olmak üzere mama verelim dedik mamayı içti emmeyi bıraktık daha sonra gündüzleri mama aramaz oldu 2 gündür gündüzleri sadece 3 ana 2 ara öğün besleniyor mama veya emme yok gece mama içiyor başına gelen oldu mu deneyimli anneler lütfen yorum yaparsanız sevinirim