Bebeğim Dört aylık oldu ve bugün inanılmaz huysuz. Kucaktan indiremiyorum hemen çok kötü ağlıyor. Kucağımda uyuyor, yatağa yatırdığım an ağlayarak uyanıyor, kucağa alınca geri uyuyor. Siz nasıl atlattınız bu dönemi ve en önemlisi ne kadar sürüyor bu atak.