Hanımlar değişik bir sorunumuz var. Kızım 3 aylık ve doğduğu günden beri eşimi yani babasını bir türlü sevemedi alışamadı. Eşim karşısında her türlü sebekligi yapıyor kucağında gezdiriyor konusuyor yok o basıyor yaygarayı ama nasıl ağlamak. Hadi gün içinde çok göremiyor desem babamı abimi gördüğünde onlara kahkahalarla karsilik veriyor ve eşim bu duruma artik ciddi ciddi üzülmeye başladı ki hamileykende tekme atardı eşim elini koyduğunda tik diye dururdu ☺ Bende üzülüyorum çünkü gece 1 2 saat olsa bırakıp yatamiyorum is yapamiyorum. Sizce meden böyle ve ne yapmalıyım babasına alışması için.