Belma26 Arkadaşlar bugün tam 3 aylık olduk. Son 4 5 gündür bebişim kucağımda emerken uyuyakaliyor beşiğine ne zaman koysam arkamı dönmeden uyanıyor. 😕 normal mi bu dönemde? Bu beni biraz zorluyor.