Şiddetle tavsiye ederim.
1 paket kabartma tozu
1 çorba kaş. sirke
140 tereyağı
1cay kaşığı tuz
100 gr Sivi yağ
Yarım çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
Un
Çörek otu susam
Biraz karışık not almışım önce tereyağ ve sıvılar karistirilacak. Ben susam ve çörek otunu üstüne değil içine ekliyorum çok daha lezzetli oluyor üstüne de yumurta sarısı.Pastane kurabiyesi gibi mutlaka yapın derim ☺️