Oğlum 15 aylık nereseyse 1 hafta oldu ilk adımlarını attı destekle heryere gidiyor bayadır zaten yürüme arkadaşıyla ama desteksiz ilk defa kendini bir haftadır bırakıp 4 5 adım atıyor ama gel gel yapınca fln hala sürünme ve yürüme arkadaşıyla gidiyor heryere hemen yürüsün istiyorum bende normal bir durum mudur bizimki biraz tembel sanırım yada teşvik için ne yapmam lazım