Bebeğim 10 aylık ve birkaç aydır meme reddi yaşıyorduk arada düzeliyor sonra yine reddediyor sonra birden sütüm çok azaldı sağım yaparken fark ettim 10 cc ancak çıkıyor iyice mamaya bağımlı olduk bu aydan sonra sütümü eski bolluğuna getiremez miyim ne yapmam lazım tecrübeli anneler Hemsire yada emzirme danışmanı arkadaşlar varsa lütfen bu konuda bilginizi paylaşın benim gibi emzirmek isteyip emziremeyenlere yardımcı olun