sirincik Kızlar 7 aylık erkek bebeğim var kulaklarını çeke çeke kepçe yaptı kulaklarını 😂 ilk doğduğunda minicikti kulakları var mı bi öneriniz düzelir mi bu saatten sonra 😂
Ezzzzi sirincik ben neler neler denedim bandalar da taktım olmadı 😁 hafif kepçeyiz hala 😁 ben onu her türlü çok seviyorum da , düzeltirsem ilerde kendisi rahat eder dedim ama olmadı 😁
Tosbikkkk sirincik kuzum ben doktora sordum kepçe kulak genetiktir zamanla belli olur tamamen genetik dedi bişey yapma dedi
sirincik Esmasglmbkr onuda araştırdım da ilk 3 ay kullanmak önemliymiş ama bizim ilk 5 ay bişey yoktu normaldi ne zaman kulaklarını ellemeye çekmeye başladı o zaman oldu 😅
sirincik Ezzzzi bende öyle düşündüm valla ilerde sıkıntısı olur yani bide erkek cocuğu saçıylada kapatamaz neyse cok rahatsız olursa ameliyat olur 😅
sirincik Tosbikkkk hmm doğrudur canım ama ne bileyim ilerde sıkıntısını cekmesin diye bir ihtimal umut vardır diye yazayım dedim😅
Esmasglmbkr sirincik 😅 anlıyorum canım bizimki de 4 aylık dediğin gibi kulağını çekiştiriyor bir kaç gündür onu takıyoruz bakalım 😅
Ezzzzi sirincik benimki de erkek . Saçlarıyla kapatamayacak dedim bende 🙂 e bebekte satılanı aldım ama yüzüne düşüyor çocuğun , çok sabit duran bir bebekse almak mantıklı ama hareket ediyorsa anında kayıyor