Bilgiliannee Almak istiyorum üzerinde boyama yapsın etsin yerde yapmasın diye ama önerdiğiniz var mı kızlarr 🫶🏻
aysecikm Bilgiliannee ben ebebekten aldım ahşap hem mama sandalyesi hemde masa sandalye 400 du sanırım fiyatı da
Asyaveannesi04 Bilgiliannee valla çok kaliteli olduğu için pahalı😅 alıp kaldırsan da sonrasında satsanda satarsın ben 1500ken felan almıştım iyiki almışım boyamayı da hamuru da onun üstünde yapıyor hemde haznesine oyuncaklarını koyuyorum