Ben sab simplex damla kullandım 3. Aya kadar biraz rahatlatıyordy ama sancısı vardı sürekli sonra mercimek köftesi yedin çocuk aşırı kötü oldu o sırada nurse harveyşn şurubunu da deneyeyim dedim ve çok daha iyi geldi keşke baştan alsaydım. Ama nurse harvey damla iyi değilmiş şurup iyiymiş ki ben de şurup aldım