Kızlar doktora gittim saçlarım hem dökülüyor hemde kabuklaniyo bu şampuanı yazdı emziriyorum kullanabilir miyim demeyi unuttum sağlık ocağında ki ebeye yazdim kullanma dedi başka bir doktora sordum kullan sorun olmaz dedi emzirirken bu şampuandan kullanan arkadaşlar var mı acaba ikilemde kaldım