2aslanmom havluyu ısıtıp karnına yada ayaklarına koyun tabi bebek yanmayacak şekilde yapin , banyo yaptırın ,yemeginizde kimyon kullanın ,fasulye mercimeği belli bir süre siz yemeğin,günde 2 fincan rezene çayı için, bebeği besledikten sonra mutlaka gazını çıkarın , bebeği anne karnındaki c şekilde yapıp ayaklarını öne geriye doğru hareket edin , biberon veriyorsanız kesinlikle calkalamayin hafif dairesel hareketlerle yapın , benim bebeğimde aşırı gazliydi bunları yapınca bir nebzede olsa rahatladı ve unutmayın ki bu geçici bir süre 3 aylık olduktan sonra hafiften azalır gazı 😊