Sedef07 Kızlar merhaba kızım 2 buçuk yaşında yarım gün kreşe yazdıracağım. Bugün görüşmeye gideceğiz. Neler sormam gerekiyor önemli olanlar neler? Kreşte olmazsa olmaz nedir. İçime sinme olayını hangi Esnada yaşıyorum 😂 yardımınıza ihtiyacım var 🙏🏻
egeninanns Sedef07 oryantasyon süreci , kamera , tuvalet , katlı ise merdivenden nasıl iniyorlar , beslenme ve uyku düzeni , öğretmen eğitimi , psikolojik destek veriliyor mu ?
E_Defne Sedef07 yemek menüsü Yattıgı yer Birde yemek yedigi mekan önümüz kış, genelde oyun odalrı üstte yemek bölümü alt katta oluyor cok kısa kullandıkları icin kalorifer acmıyolar
Prensescilek Sedef07 bir kere kesinlikle sık sık öğretmen değişimi olur mu falan bunu sor .Kizimi Nisan ayında bir kreşe yazdırdım verdiğimden beri 4-5 kez ogretmenleri değişti yani direk aldık eşimle. Şimdi cok şükür daha kurumsal bir yere verdik cok şükür memnunum. Tuvalet konusunda kim yardımcı oluyor bunu öğren. Yemekleri kendileri mi yapıyor yoksa catering mi onu öğren.
egeninanns Sedef07 bizim kreşte her odada kamera var . Özel olduğu halde milli eğitim tarafından sürekli denetleniyor . Ve giriş holde kamera görüntüleri sürekli gösteriliyor . Başına birşey gelse nasıl ispat edilebilir başka türlü ben kabul etmezdim kamerasız yeri