Darknes1002 ben dolap içi yaptırıyorum, saatine göre parasını alıyorlar temizlik gibi. Zaten bir kere hepsi düzenlenince uzun süre gidiyor. Ben en son ikinci doğumdan önce yaptırdım. Şimdi bebek oldu gelen giden oldu derken biraz dağıldı tekrar yaptırıcam önümüzdeki hafta. Kayınvalidem de düzenleme konusunda iyidir bazen o geldiğinde ondan istiyorum çocukların dolaplarını ya da buzdolabını düzelmesini. Zaten en çok dağılan yerler bunlar. Annem de arada tencere dolabını düzenliyor öyle idare ediyoruz 😄