Milanbebek benim de ilk doğduğunda öyleydi , bir kaç ay devam etmiştir. Yani zor bir durum bence , çocuk tıkanıyor yutamıyor, emmediği zaman çok fazla süt akıyor, bu durum geçip meme terbiye olduğunda da çocuk fazla akışa alıştığı için hep az geliyor diye ağladı memede , yani zor bir süreç geçirdim ben. Ama hiç de mama kullanmadım (ilk zamanlar kustuğu için AR mama kullanmıştım çok az ) , anne sütüyle çok güzel kilo aldı bebeğim.
Bunu engellemek için makas hareketiyle emzirme önermişti doktorum ama ben de onu hiç yapamadım. Göğsüm sertleştiği için sağmak zorunda kalmıştım, bu daha da tazyiklemişti maalesef. Sonra geçti tabi zamanla.