Kızlar selam , kızım 6 ay 10 günlük o hastalandı dün hastaneye gittik ve karaciğerleri havacık toplamış şurup damla vitamin gibi şeyler kullanıyoruz şuan. Birde serum ve hava tedavisi uygulandı, bende gece hastalandım boğazlarım kapandı burnum akıyor vikis kullanıyorum nane limon pekmez karabiber derken toparlanmaya çalışıyorum ama kızım a tamamen geçmesin istiyorum birde sadece beni emiyor yapışık ikiz gibiyiz:( emzirdiğim için de serum iğne yapmıyorlar nasıl toparlanabilirim başına gelen varmı ? Allahım yardım etsin:(