Selcukefe-1 bebekten sonra mı böyle oldu normalde de böyle miydi. Benim oğlum da 21 aylık 2 3 gündür baya zorluyor. Yani 2 yaş sendromu böyle birsey sanırım. Şu an bi de yeni doğan bebek olsa evde kafayı yememek elde olmaz valla. Haklısınız bunalmakta, Allah yardımcınız olsun, yanınızda destek olan yardımcı birileri varsa çekinmeden yardım isteyin bence