Benim oğlumun da öyleydi herkes öyle kalcak vs üzerime geliyordu korkum dan doktora danışmıştım sen kaç kişinin kafasının yamuk olduğunu gördün kızım diyip ferahlatmıştı çünkü oğlum asla şekillendirici yastık ya da benim yatırdığım yönlerde yatmayı kabul etmiyordu şuan 11 aylık ve yusyuvarlak başı çok tatlı gözüküyor yani hiç te öyle falan kalmadı sende sorun etme canım .