Facebook çok kullanan bir insan değilim. Ancak eşim çok kullanıyor. Bir şeye bakarken diğer baktıklarına bakayım dedim saçma sapan hep p*rno tarzı videolar izlenmiş.
İlk evlendiğimiz zamanlarda izlemişti hatta sevgiliyken izlediğini evliyken fark ettim. Uyarmıştım klasik yapmayacağım özürler vs. Evi terk etmek istiyorum. Spora aşırı meraklı biri bizde taktığı yok bir saat çocukları parka çıkarmaz. Sizce terk etsem mi? Valla bilmiyorum bunaldım uzaklaşmak istiyorum. Bir kardeşim var sadece. Eşime de gideceğim demedim. Ama gitmek istiyorum