Dolunaysd Oglum 1yasini geceli 1ay oldu fakat hayla yürümedi adım attı bize 2 3kez ama ondan sonra hastalandi yürümedi yürütmeye calıştıgımdada agladı neyapmalıyım cevremdeki herkesin baskısına maruz kalıyoruz bu cocuk niye yürümedi diye
Sena_aksacc Dolunaysd biz de aynıyız neden bu kadar çok takıyorsunuz ben ve eşim 15 aylık yürümüşüz genetik mesela
Leleyumurta Dolunaysd sorun yapılacak bişey yok canım olabilir sen ısrarcı olursan daha çok korkuyolar ben oğlumu serbest bıraktığım anda kendi yürüdü
Dolunaysd Sena_aksacc takma konusuna gelirsek ben asla yürüsün diye israrcı olmadım fakat bilirsinizki aile büyükleri herzaman soruncudur
Dolunaysd Leleyumurta aslında bende biliyorum ama misal benim gorumcemin ogullari 11aypikkem yurudu seninko niye yurumuyor gibisinden herkes baskı yapiyor
Leleyumurta Dolunaysd zamanı var demek ki her bebeğin gelişimi farklıdir de geç cahile laf anlatamazsin . Ya da şunu de sizinkiler erken yürüdü diye madalya mi taktilar de
Queensmom Canım eşinle sen ne zaman yürümüşsünüz? Geçen gün arkadaşımın oğlu 15 aylıkken yürüdü bak daha yeni. Başka bi arkadaşımın kızı da 8 ayda yürüdü. 8 ayda yürüyen çocuğun annesi de 8 aylıkken yürümüş. Genetik baya etkili yani👍
Dolunaysd Queensmom ben geç yürümüsüm öyle söylüyorlar fakat eşimin annesi ufakken öldügünden kimse bilmiyor
Queensmom Dolunaysd tamam işte sen geç yürümüşsün ama sonuçta yürümüşsün dimi? Amaaaaaaaan takma kimseyi boşver ya bu elalemin konuşmadığı bi konu var mı acaba bıktık artık 🙄