Doga0812 ortaya olmaz bence zaten isofixler falan sağ ve sol tarafta var ortada yok, yani en azından bizim arabada öyle. Benim oğlum da kapının iç tarafında ki kapıyı açma koluna uzanabiliyor ama ben zaten yanında oturuyorum arka koltukta o yüzden engelliyorum dokunmasını hemde çocuk kilidi var yani direkt kilitliyoruz kapıları.