Merhaba kızım elisa meva 4 ay 12 günlük yaklaşık 2 aydır enfeksiyon hem idrar hem kakada geçmeyen bir enfeksiyonu vardı ve 2 aydır 2 Farklı antibiyotik tedavisi gördü sonuç vermedi en son 3 gün önce tekrar tedavi sonrası testler aşındı ve tekrar geçmesi gereken idrar ve kaka enfeksiyonunun fazlalaşırsınız hala devam ettiğini söyledi doktor bu beni aşar Denizli Pamukkale araştırma hastanesine gidin çocuk nefroloji bölümüne dedi ve randevu aldık en yakın tarih 20 güne vardi bu sürede antibiyotiğe devam etmeyin çünkü sebebi ne bilmiyorum dedi koşacağı uğraşmıyorum dedi üstelik doktorumuz özel neyse diyeceğim şu ki benim gibi yaşayan varmı benim kadar temiz bakan bilmiyorum aşırı titiz bir anneyim çok dikkalıyım bu basık olabiliyor kakadan geçmiştir falan diyor doktor ne alaka çocuk kakamı yapmasın eşim ve annemgil babamgil çöm üzgünüz ailecek aşırı yıkığız çünkü ilk bebeğim 6 ay erken doğdu vefat etti bilmiyorum lütfen yardım edin birşey diyin bebeği benim bebeğim gibi olan varmı neden geçmiyor bu enfeksiyon