Amine35 hiç öyle kendini suçlama canım.gercekten her bebeğin kapasitesi çok çok farklı.ebebeyn olarak bunu kabul ettiğimiz zaman daha sağlıklı oluyoruz..bende sizler gibiyim.benim bebeğimde yaşına girmek üzere .anne sütü alamadı.ne yaptıysam hic sütüm olmadı. Bebeğim mama içmedi, biberon tutmadı.hala da tutmaz.oyle zor bı süreçti ki .yedirebilecegim altarnatifim bile yoktu .sonra şükür ek gıdaya geçtik dedik.onla da arası pek olmadı.ama en azından kaşıkla bir iki lokma zorlada olsa verebildim.biz çözümü sık sık ara ara birer kaşık vermekle bulduk.ugratiriyor zor oluyor ama napalım. En önemlisi de sakin kalmakta fayda var.🤗