Sünnet sünnet postlarımdan gına geldi değil miiiii ☺️
Ama ilk bebeğim ve çok heyecanlı olmak yanında aşırı derecede endişeliyim nasıl yapıcam nasıl olucak diye🤦
Şimdi son kez fikir alıyorum 3 ay 28 günlük bir kuzum var yarın sabah 8.30-9 gibi sünnet olacak burada bir arkadaşın tavsiyesi üzerine doktoru buldumm. Doktora dikişler ne zaman düşer kaç günde iyileşir dedim 7-15 gün arasında iyileşir dikişleri de yıkandıkca sıcak su degdikce düşer 1 ayı bulabilir dedi.
Bütün arkadaşlarım ilk gün ilk çişini yaparken çok ağlar ilk üç gün çok huysuz olur diyorlar ama ben bu düşünceleri beynimde iptal etmek istiyorum.her çocuk bir değil demiii 🤷🤦
Diğer arkadaşım da ben pipi uyuşturucu krem kullandım hiç ama hiç anlamadım sünnet olduğunu dedi giderken de vurulacak iğneyi anlamasın diye pipi uyuşturucu krem sürmüş sonra çişini hissetmesij vs diye doktora sordum gerek yok dedi arkadaşım da diyor doktor tabi gerek yok diyecek çocuğs acıyı hissettirme pipo uyuşturucu krem al napayım beennnn. Sadece doktoru mu dinleyim tavsiyeriniz var mı 🙂