Elisa8 Geçmiş olsun canım kızımda da sürekli enfeksiyonu yüksek çıkar kanda hastane de yatarız düşer çıkarız ben de temizliğine çok dikkat ederim gözünün içine bakarım mikrop kapmasin diye nasıl oluyor bilmeme sureklide enfeksiyon kapar doktor bağışıklığı düşük olduğu için dedi , kuru dut kaynatıp günde iki bardak siz için sutunuzden geçer enfeksiyona iyi geliyormuş araştırın sizde isterseniz,sarımsak yutun günlük doğal antibiyotik oda ,antibiyotik den usandım artık doğal yollara başvurdum çok yorucu hastane ortamı artik