Poposu un arasında kızarıklık hiç geçmiyor ne yaptıysam doktora götürdüm bezdendir dedi bez değiştirdim yine aynı Bepanthol ve hamazinc kullanıyorum ağzında pamukçuk vardı mantar kaynaklı mi acaba diye düşünüyorum artık mantar kaynaklı olup olmadığını nasıl anlayabilirim neler önerirsiniz