Bihteeeer Zynpdlcftc evde termostat var şu an 23 derece evin içi ince bişey giydirdim öyle uykusuna yattığı için kalkınca tekrar tişört giydiricem
Maco_44 Zynpdlcftc bence şehir ve havaya bağlı. Mersin hala sıcak olsugu için sabah akşam kısa kollu giydiriyorum
atlassmoms Zynpdlcftc bizim evimiz soğuk ben gece kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu pijama giydiriyorum gündüz de sadece üstüne kısa kollu giydiriyorum altına gene uzun pijama giydiriyorum
mobesebesir Zynpdlcftc gece de gündüz de orta kalınlıkta pijama ve uzun badi giydiriyorum sadece yatarken çorabını çıkarıyorum ayağı hava alsin diye kışın iyice havalar soğuyunca gece de çorap giydiririm
dolcegurbanne Evinizin soğukluğuna göre değişir ama ben kendim kısa kolluyla üşüdüğüm için bebeğime de uzun kollu giydiriyorum kendinizden pay biçmeniz en sağlıklısı
Beraninannesii Zynpdlcftc İnce uzun kollu ben nasıl giyiniyorsam oda öyle 😇 Elleri ayakları buz gibi oluyor kısa giydirince