Oğlum 6 aylık oldu. Ek gıdaya başladık. Onun dışında sadece anne sütü alıyor. Uykuya geçmeden önce 1-1.5 saat memede kalmak istiyor. Eğer ben çekersem hemen uyanıyor. İlla kendi hür iradesiyle bırakacak o memeyi.🥲 Beni emzik yaptığını düşünmüyorum çünkü bu süre boyunca devamlı emiyor. Hala bu kadar uzun kalması normal mi? Bunu yaşayan var mı?