Kizlar merhaba.22 günlük bir bebeğim var yaklaşık 10 gündür meme reddi yaşıyoruz.Bir çok sebep geliyor aklıma.Tekrar tutturmaya çalışıyorum.Ama basaramiyorum.Gogus ucuyla tutuyor ama tutsa bile uyuyor göğsümde.
Sizin uyguladığınız ve fayda gördüğünüz yöntemler varmı?
Birde emzirme danışmanlığı hakkında fikri olan varsa yardımcı olabilir misiniz?